29 Temmuz 2010 Perşembe

Başlarken.

Sorun her zaman ki sorun.
kilolarım.

Uzun zamandır kilo vermeye çabalasam da vermedim. Hamileliklerle başlayan kilo alımlarım doğumdan sonra da devam etti. Ne verirseniz yiyen cinsten bir insanım. Bazen içi çöp dolu bir torbadan farkım olmadığını hissediyorum. Ama bu olumsuz düşünceler beni daha fazla yemeye itiyor. Salçalı etli yemekler, tatlılar, tuzlular, kızartmalar beni mahfediyor. ama vazgeçemiyorum.

Artık buna bir son vermek için bu bloğu açtım. Buraya yazmak belkide beni biraz frenleyecek. Burada günlük gıda alımlarımı, yediğim içtiğim her şeyi yazacağım.
Burası tamamen günlük olacak benim için. Önümde uzun bir zaman var. Kilo vermenin uzun bir maraton olduğunu biliyorum. Bu maratonda yavaş yavaş koşarak başlayıp hızlanmayı amaçlıyorum.

Burada, bildiğim ve yapamadığım doğrularımı, ve yaptığım ve yapmak istemediğim yanlışlarımı paylaşacağım.

Belirli bir diyet proğramım yok. Kısıtlamaları sevmem ama aza kanaat göstemeye çabalayacağım.
bu bir başlangıç yazısıydı.
bana şans dileyin ve yanımda olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder